Getting your Trinity Audio player ready...

 אמונה זה כוח!

הרבה פעמים אני רוצה להתקרב אל השם יתברך , וללכת ולשמוע הרצאה מפי רב או רבנית, או כיוצא בזה. אבל.. משמים עוצרים אותי . וכאילו אני חושבת לעצמי אבל השם זה למענך כדי לדעת יותר את תורתך הקדושה להתחזק בעוד דבר מוסר וכו’ .

והרי אני כל-כך רוצה וזה למען מטרה טובה אז כביכול למה אני לא הולכת????

ואחרי מספר פעמים ,זה קרה . נפל לי האסימון שהרי הכל מושגח והכל בהשגחה פרטית שמה שקורה איתי כעת זה לטובתי גם אם לא ממש מובן איך.

ומה שהבנתי , שהשם גילגל את המניעות מצד בעלי-השליח , כי אני המתחזקת והוא בדימיונות שלו “רואה סרטים” ומפחד כביכול לאבד את אשתו, שהכיר אותי עד לא מזמן בתבנית מסויימת וכעת משתנה לו מול הפנים ועוד נגד רצונו . אז כן לא מתאים לו שאלך .

ואני בעבודת המידות שלי, יכולה לומר כעת שאני מבינה אותו מאוד כי הרי כמעט כל אדם שפוי חושש משינוי ועוד משהו שהוא לא מכיר ולא חווה מעולם. אז אני כן דנה אותו לכף זכות, ומבקשת את רחמיו של השם שיסיר מעליו את הדימיונות והפחדים ויעזור לו להתחבר לחלק אלוקה ממעל שיש בנשמתו .

כמובן , שהעבודה הפנימית שלי ממשיכה והרצון להתחזק אף גובר ,הנה יש מניעה יש איזה מחסום שלא אני הזמנתי אותו אבל…אני בוטחת בשם . ופה העבודה היומיומית שלי וההבנה העמוקה אליה הגעתי שאם כך המצב אז כנראה שזאת דרכו של השם לומר לי תתחזקי באמונה בדרך הזאת, דרך בעלך. ואני באמת מרגישה שאני פחות מתרגשת ממילה לא במקום או ממצב לא הכי נעים ויודעת שהוא שליח של השם וכן לא כל מה שאני רוצה קורה כאן ועכשיו יש לי עוד עבודה לעשות עם עצמי,לחזק את האמונה וכנראה שהדרך הכי טובה עבורי היא לראות ולעבוד את השם דרך בעלי .גם אם יש קשיים לדעת שכך השם רוצה שאני אעבוד אותו ,במצב הזה,עם הבעל הזה ,בסביבת המגורים שבה אני מתגוררת וכו’. אולי אם היה הולך הכל בקלות לא הייתי כל כך חדורת רצון לקרבתו של השם ,לקרוא עוד, להחכים ,לדעת ,לשאול, דברים שאני עושה מהמקום שבו אני נמצאית ,וכן אני רואה בעצמי התקדמות עצומה ואני מודה לשם על הקשיים , על הניסיונות ,על הדמעות ,כי רק בזכות זה אני נמצאית במקום טוב יותר ואני מוכרחה לומר שזה בא לידי ביטוי גם בבעלי, גם אצלו ברוך -השם ישנה התקדמות :בעבודה הפנימית שלו על מידותיו,טהרת המשפחה נשמרת בצורה הרבה יותר טובה(עדיין לא מושלם אבל בעזרת השם יתברך זה יהיה מושלם) ועוד אמירות ומחוות שנראות כמזעריות אבל יש בתוכן הפנמה של הדרך , של התורה של האמונה.

הלוואי שהשם ירחם על כל יהודי ויהודי כי הרי אנחנו ילדיו .

אנחנו צריכים לבחור בטוב ולכל השאר, ידאג אבא שלנו  שאוהב אותנו חס ומרחם עלינו .

אמונה זה כח!

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לך!
    מדהים!!!!!

    המון המון הצלחה.
    וגם הרבה, הרבה כוחות ותעצומות נפש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *