Getting your Trinity Audio player ready...

מאת עדי טליה הס רבינוביץ

חשוב טוב – יהיה טוב!

כבר היו רבים לפנינו שאמרו שחשיבה טובה מביאה לשינוי לטובה. חשוב טוב, יהיה טוב!

אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא כי מחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות.  שינוי קטן בכל יום במחשבה יכול להביא לשינוי גדול בחיים.

שימוש בשיטות לחשיבה חיובית ישפר רבות את ההתמודדות שלכם עם מצבים, את הקשרים שלכם עם אנשים אחרים ואת חיי היום יום שלכם. דרושה רק מחשבה חיובית אחת כדי לחולל שינוי.

כמה צעדים קטנים יעזרו לכם:

צעד 1: התחילו במחשבה אחת בכל פעם אנשים לא משתנים בין לילה. אם אתם לא רואים את החיוב בדברים בדרך כלל, אל תכריחו את עצמכם. התחילו במחשבה חיובית אחת בכל פעם. כשאתם מתעוררים בכל בוקר, חשבו איזה מזל יש לכם שאתם חיים או כמה נהדר יהיה היום. נסו לא להניח לסרקזם להתגנב למחשבותיכם. אפילו חשיבה על חשיבה חיובית יכולה להיחשב לחשיבה חיובית! עם הזמן, המוח שלכם יתרגל לאופטימיות ושיטות החשיבה החיובית יזרמו באופן טבעי אל המודעות שלכם.

צעד 2: עשו מעשה טוב מעשים טובים יכולים לפתוח אתכם לחיוביות. אם אתם מוצאים אדם נזקק שמבקש עזרה, הגישו עזרה. לא רק תרגישו טוב יותר, גם תהיה לכם סיבה להאמין שהחיים לא גרועים כל כך. אם יש אנשים שמוכנים להיות טובים בלי לבקש דבר בתמורה, העולם לא גרוע כל כך, נכון? אחרי הכול, אתם ההוכחה לכך. עוד מחשבה חיובית שתוכלו לקבל מהחוויה היא שעשיתם משהו טוב. “עשיתי מעשה טוב היום” היא מנטרה שתמיד תרומם אתכם.

צעד 3: היו עם חברים שחושבים באופן חיובי החברה שמקיפה אתכם יכולה להשפיע על השקפת החיים שלכם. אם החברים שלכם רואים את העולם באופן שלילי, קודר ומעוות, אל תופתעו אם תמצאו את עצמכם מדוכאים לעתים תכופות. אחת השיטות המומלצות לחשיבה חיובית היא להתרחק מאנשים שליליים ולבלות עם אנשים חיוביים. הניחו לאחרונים להשפיע עליכם. קל יותר להישאר חיובי כשהאנשים סביבך תומכים בנקודת המבט שלך.

שיטות לחשיבה חיובית עוזרות להיות אדם טוב יותר. אל תניחו להזדמנות לשפר את דרך החיים שלכם לחלוף על פניכם.

עדי טליה – תזונה נשית עם התמחות בתזונה ללא גלוטן

ttp://aditalia.ravpage.co.il/aditalia

מקור המאמר: articles.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *