Getting your Trinity Audio player ready...

נשים יקרות,

קבלתי הרבה תגובות מנשים שביקשו שאתן טיפים לאיפור נכון לנשים מבוגרות. הטיפים מתאימים לא רק לנשים בנות 80 אלא בהחלט לכל אישה שהפנים שלה כבר איבדו מהאלסטיות שלהם והן יבשות יותר ונוטות להתקמט.

מקווה שתהנו ותיישמו וספרו לי איך יצא 🙂

מה לעשות? אנחנו לא נשארות צעירות לנצח ובגילאים מתקדמים העור מתחיל להתייבש, להתקמט ולאבד מהאלסטיות שלו. אין ספק שבגילאים הללו יותר חשוב להשקיע בתכשירים קוסמטיים קצת יותר מאיפור. ולגבי האיפור קחי בחשבון שאיפור מקצועי ככל שיהיה לא יראה על בת 60 כמו על בת 30. מה שכן, טיפוח ואיפור נכון תוכלי לתת אשליה של עור פנים צעיר יותר וחלק יותר מכפי גילך. נבליט את היתרונות ונטשטש את אלמנטים פחות מחמיאים

עומס יתר של מייקאפ או פודרה או כל דבר אחר ייתן מראה “כבד” לפנים, לכן נקפיד על איפור מינימליסטי שלא תיראי מאופרת מידי אבל תיראי מצוין.

מומלץ לאפר קודם כל העיניים, לנקות את ה”פול האוט” ואז לעבור לפנים. ז”א להניח סרום, פריימר לעבור לעיניים ולחזור לפנים.

בואו נתחיל: לפני שנתאפר נכין את הפנים היטב שיהיו רכות, פחות יבשות, וגמישות יותר.

הכנת העור:

סרום– הסרום הוא תכשיר לחות מאוד מרוכז והחומרים שלו פעילים, כך שהוא ייתן לנו לחות לאורך שעות. נניח ממש מעט סרום ונספיג אותו בפנים. הסרום ייתן לנו לחות וגמישות לעור, כך שנוכל לעבוד אתו ביתר קלות.

פריימר- תכשיר המקשר בין הפנים לבין המייקאפ. הפריימר נכנס לקמטוטים ולצלקות, מחליק את העור ונותן מראה אחיד וחלק. אנו מורחים את הפריימר מעל הסרום ומותנים לו כמה שניות להיספג ולהתייבש.

באזור העיניים העור מאוד דק ולכן צריך לחות טובה. נניח גם שם מעט פריימר מתחת לעיניים.

מייקאפ- אחרי שהכנו את העור, העור שלנו יותר גמיש ורך אפשר לעבור למייקאפ. לנשים בוגרות מומלץ כמה שפחות חומר שהאיפור לא יראה עליהם “כבד” לכן נניח את המייקאפ עם מברשת ואח”כ נשתמש בספוגית ונעשה “פינישים” בתנועות טפיחה.

פריימר מתיחה- הסעיף מתייחס לנשים בעלות קמטים רבים באזור העיניים וקמטי הבעה (של חיוך) ליד האף והשפתיים. מה שמומלץ הוא להניח פריימר מתיחה שכשמו כן הוא, הפריימר מותח את העור ומעלים את הקמטים במידת מה. חשוב לדעת הקמטים לא נעלמים לחלוטין אבל במידת מה והפנים נראות הרבה יותר טוב. (ממליצה על פריימר מתיחה של עפרה)

(יש בשוק הקוסמטיקה מגוון של תכשירין שמעלימים את הקמטים תוך כמה דקות למספר שעות)

את פריימר המתיחה נניח ליד העיניים , נספוג בטפיחות וניתן לזה לחדור ולהיספג. תרגישו מעט עקצוצים כי התכשיר מתחיל לפעול על עורכן. אפשר להניח גם על קמטי ההבעה ליד האף אבל לפני הנחת המייקאפ.

 

ניקח את מברשת המייקאפ ונעבור מעט על הפנים, שלא יראו הבדלים היכן שהנחנו את הפריימר.

קונסילר- נשתמש בקונסילר נוזלי ולא מוצק ע”מ שהוא לא יכנס לקמטוטים. וכן נשתמש במעט חומר.

פודרה- נפדר במברשת ממש מעט חומר (אם נשים הרבה פודרה נייבש את הפנים שבלאו הכי הן יבשות) לכן נניח מעט ונעיף שאריות עם המברשת.

עיניים- נקפיד לא להשתמש בצלליות ובמוצרים מבריקים אלא במוצרים שהם “מאט” כיון שמבריקים ומנצנצים מדגישים את הקמטים.

גבות- נסרק אותם ונמלא עם צלליות בגוונים תואמים לגוונים שלה. לא נצייר בעיפרון זה יראה “פייק”

סומק- כך גם לגבי הסומק וברונזר מוצרים מאט בלבד ולא מבריקים.

שפתיים- נשתמש בפריימר לשפתיים שתפקידו כמו הפריימר לפנים למלא את הקמטוטים , למלא ולרכך את השפתיים כהכנה לאודם. נתחום את השפתיים ונמלא אותם בתוחם מעל נניח אודם בגוון הרצוי ונפדר. לאחר הפודרה אפשר להשאיר את השפתיים באופן הזה שהן “מאט” ואפשר להניח מעל שוב את הליפסטיק שהנחתם קודם.

בהצלחה ובאהבה,

דבורה לאה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *